زورخانه تفرش تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

دبیر هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی استان مرکزی از راه‌اندازی زورخانه شهرستان تفرش تا پایان سال‌جاری خبر داد.
زورخانه تفرش تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود

  به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از عرش نیوز،هادی رفیعی اظهار داشت: در حال حاضر ساخت زورخانه شهرستان تفرش در کنار مسجد شش‌ناو تفرش که از قدمت 700 ساله برخوردار است، در دست اقدام بوده و از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته سه سالن زورخانه در شهرهای زرندیه، سنجان و کرهرود راه‌اندازی شده و تلاش داریم زورخانه شهرستان تفرش را قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی راه‌اندازی کنیم.

دبیر هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر زورخانه متقین اراک یکی از فعال‌ترین زورخانه‌های سطح استان است، ادامه داد: ماهانه بالغ بر یک هزار نفر در این زورخانه به ورزش می‌پردازند که در سطح کشور بی‌نظیر است.

رفیعی با اشاره به فعالیت یک هزار و 200 ورزشکار در رشته ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: هم اکنون این استان از نظر مربیگری و داوری هیچ کمبودی نداشته و بیش از 33 نفر در این زمینه فعالیت دارند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی 90 + کیلوگرم به منظور اعزام به مسابقات کسب بازوبند پهلوانی کشور خبر داد و بیان داشت: این مسابقات 13 دی ماه در زورخانه متقین اراک برگزار خواهد شد.

به گفته وی مسابقات تیمی زورخانه‌ای و هنرهای فردی و کشتی پهلوانی نیز در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان بهمن ماه امسال و مسابقات هنرهای فردی پیشکسوتان اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ورزش‌های باستانی و پهلوانی استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر تنها دارایی هیئت ورزش پهلوانی یک دستگاه فاکس است که امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم دفتر هیئت را راه‌اندازی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:12 | نویسنده : میثم اله وردی |